Vrednosti

Nazad

Jedinstvenost ... inovacije…u stvaranju, oceni i širenju novih znanja; u razvoju i primeni kreativnog pristupa porodičnoj nezi, kao odgovor na specifične potrebe pacijenata i zdravstvenog sistema.
Empatija i saradnja… u svim odnosima i pružanju maksimalne podrške pacijentima; podizanju znanja i sposobnosti kroz zdravstveni sistem i doprinosu razvoja zdravstvene nege i usluga.
Dostupnost… zdravstvene nege i usluga koje podrazumevaju raznovrsnost ponude, konkurentnosti cena i prepoznavanje potreba pacijenata.
Reference... najviši nivo uspešnosti u struci.
Odgovornost ..integritet… u poštovanju svih ljudskih prava; efektivnoj komunikaciji i našim etičkim pravilima i poštovanju bezbednog i zdravog okruženja.

Dom zdravlja Jedro

Dom zdravlja Jedro je moderna zdravstvena ustanova koja nudi širok spektar zdravstvenih usluga u novim, savremenim ambulantama i laboratorijama, uz predan rad iskusnog i srdačnog osoblja.

Tu smo zbog vas, sedam dana nedeljno, tokom cele godine. Kada dođete na pravo mesto i kada se nađete u pravim rukama, možete da očekujete samo najbolje.

Sve specijalnosti koje pokriva Dom zdravlja Jedro nalaze se pod jednim krovom u cilju pružanja vrhunske usluge našim pacijantima. U okviru njih imamo stručnjake koji su spremni da u svakom trenutku preuzmu brigu o vašem zdravlju i pruže svu neophodnu negu i pomoć.

ISO 9001 standard kvaliteta usluga

Politika kvaliteta

Visok kvalitet naših usluga, vodeća pozicija na tržištu uz neprekidan rad na daljem poboljšavanju je prioritet menadžmenta i svih zaposlenih. Takvim nastojanjem i opredeljenjima obezbeđujemo ispunjenje očekivanja i potreba pacijenata i ostalih zainteresovanih strana.

Poštujući sva pravila struke i zakonske propise Dom zdravlja Jedro ima za cilj da se za svoje mesto izbori prvenstveno kao zdravstvena ustanova iza čijeg imena stoji kvalitet i znanje. Menadžment i svi zaposleni ispunjavaju svoje obaveze i poslovno se angažuju, uvek vođeni ciljem borbe za kvalitet i njegovo unapređenje, poštujući iispunjavajući ciljeve kvaliteta. U tom smislu se, kao prioriteti u osnovnim aktivnostima Doma zdravlja Jedro postavljaju:

  • Visok kvalitet naših usluga u skladu sa pravilima struke i međunarodnim standardima i praksom;
  • Zadovoljstvo korisnika naših usluga i trajno zadovoljenje njihovih zahteva i potreba;
  • Kvalitet znanja zaposlenih,efikasnost i efektivnost organizacije rada;
  • Kontinualno podizanje i unapređenje nivoa znanja, sposobnosti i veština, povećanje kompetentnosti zaposlenih;
  • Redovno preispitivanje sistema upravljanja kvalitetom, prikupljanje, evidentiranje i analiziranje podataka od značaja za poboljšanje i unapređenje svih procesa rada;
  • Poverenje i ugled kod pacijenta i drugih zainteresovanih strana;
  • Uspostavljanje dobre interne i eksterne komunikacije u cilju prenošenja vrednosti, znanja i informacija;

Dom Zdravlja Jedro će sprovođenjem politike kvaliteta obezbediti prisutnost, konkurentnost i prepoznatljivost svojih usluga na tržištu. Politika kvaliteta će zbog toga biti stalno preispitivana i prilagođavana uslovima i ciljevima. Realizacija politike kvaliteta se zasniva na principima menadžmenta kvalitetom iISO 9001:2008 standardu.